donderdag 20 januari 2011

D.I.Y. Textile School

Ik ga toch zoiets leuks doen! Ineens kwam ik hier terecht.


Wat een mooi vormgegeven site! En, veel belangrijker, heel interessante cursussen. Ik raakte zo enthousiast toen ik op deze site rondneusde, dat ik me gelijk maar heb ingeschreven voor de cursus Mixed Media and Surface Design.

De cursus bestaat uit 10 lessen waarin verschillende onderwerpen aan bod komen: stof verven, stempels maken, transferverven, free motion machinaal borduren, enz. Allerlei zaken waar ik graag wat meer van wil leren.

De lesgeefster is Ginni Fleck, een Amerikaanse die al jaren in Nederland woont. Als je op haar naam klikt, kun je meer over haar lezen. Zo te lezen heeft ze behoorlijk wat ervaring en know-how én ik heb gehoord dat ze erg aardig is.
De cursus wordt in principe in het Engels gegevens maar Nederlands is ook geen probleem, schreef Ginni.

Ik heb er zo'n zin in dat ik er helemaal een beetje hyper van ben! Helaas begint de cursus pas 5 april. Nog even wachten dus.

Voor wie ook enthousiast is geraakt: 29 januari start een Art Quilt Series met Cherilyn Martin. Deze cursus draait om "Het creatieve proces... van idee tot realisatie" en bestaat uit 3 lessen. (Klik op de links voor meer informatie.)
Dit lijkt me ook geweldig om te doen. Hopelijk kan ik zoiets doen na de cursus waar ik me nu voor heb ingeschreven.

5 opmerkingen:

Ingrid zei

Super!!! Lijkt me echt geweldig voor je.

Ben heel benieuwd hoe je talent zich gaat ontwikkelen.

Groetjes Ingrid.

Anoniem zei

Dit is precies waar je naar op zoek was, Dea. Lijkt me heel spannend.

Groetjes, Mam

marjolijn zei

Lijkt me ook echt geweldig om te doen (allebei de cursussen trouwens). Ik kijk ook regelmatig op die site, maar ja, dat is voor ons nou weer ver weg. Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen, maar ik zal nog even geduld hebben.

christina zei

Ach het duurt maar een dikke 2 maanden en dan is het al zover. Dit is wel een hele mooie cursus zeg. En jij maar zeggen dat er alleen in het noorden leuke lessen worden gegeven. Het kan volgens mij niet anders of je zult er veel plezier aan beleven.

Dea zei

Ja, ik maar mopperen, hè? Dat was dus volkomen onterecht, haha.

Ik vind het zelf ook heel spannend!

Het liefst zou ik de andere cursus inderdaad ook doen maar dat komt helaas niet goed uit voor mij qua datum.