zaterdag 26 februari 2011

Toch wel spannend / Kind of exciting


Deze week heb ik  twee quiltjes ingestuurd voor de miniatuurtentoonstelling van het
Quiltersgilde. Een van de quiltjes heb ik al eens laten zien hier: Ruimte.
Hopelijk ben ik niet te laat maar ik kon op de site niets vinden over een sluitingsdatum. Ik ben er dus maar van uitgegaan dat het nog wel kon.

De tentoonstelling is dit jaar in Meppel van 23 t/m 27 maart. Voor zover ik heb begrepen, is er geen selectie vooraf; iedereen mag 'hangen'. Desondanks vind ik het best een beetje spannend; dit is de eerste keer dat ik iets instuur voor een tentoonstelling.

This week I send in two little quilts for a exhibition here in Holland. It's my first time, so it is kind of exciting.

5 opmerkingen:

ina zei

ik hoop te gaan kijken t.z.t.

Anoniem zei

Dat is zeker spannend, Dea. Meppel is te ver weg voor mij om te gaan kijken.

Groetjes, Mam

Beth zei

Best of success to you!

christina zei

Gisteren heb ik in zwolle dit ook aan mensen van het gilde gevraagd. Het stond dus in de laatste quiltersnieuws. En het insturen begint deze week, dus je bent ruimschoots op tijd.

Ingrid zei

Ga je zelf ook kijken? Ben heel benieuwd, is hier op steenworp (als je 20 km kan overbruggen) afstand, dus staat zeker in de agenda.