dinsdag 15 februari 2011

Quiltweekend

Het quiltweekend zit er alweer op! Ik heb genoten van de mooie werkstukken, gezellige gesprekjes, de lieve woorden, de droge opmerkingen en het gelach.

En ik ben verwend! Door Mariëlle die theïnevrije thee voor me meenam (dat was ik zelf vergeten); door Els die stof en garens doneerde voor school en door Yvon die me een mooi cd-boek gaf. Ingrid heb ik geholpen haar huis op te ruimen door een groot deel van haar verzameling gordijnstof mee te nemen. Want kijk nu toch eens wat een mooie stofjes! Die kon ik toch niet laten liggen?


The quilt retreat is over and I'm home again. I've enjoyed the beautiful works, the nice conversations, the kind words and the laughter.

I was lucky enough to receive some kind gifts. Marielle brought me some decaf tea (I'd forgotten to bring some); Els donated fabric and thread for school; Yvon gave me a beautiful cd-book and I helped Ingrid  declutter her house by taking home these beautiful fabrics. How could I resist the temptation?

10 opmerkingen:

Suus zei

Dat zijn zeker hele mooie stofjes, die kun je ook niet laten liggen. Je weet maar nooit waar je ze nog eens voor kunt gebruiken.

marjolijn zei

Dat moet wel een heerlijk weekend zijn geweest.

Anoniem zei

En volgend jaar gaan we lekker weer!

Groetjes, mam

ina zei

fijn dat het leuk was.

christina zei

Oh, wat zul je weer genoten hebben. Kun je weer een tijdje op teren. Ik moest wel lachen over de zin: ik heb ingrid geholpen haar huis op te ruimen.

Nienke zei

Nou die goede doelenaktie is helemaal niet verkeerd, ze hebben een goed tehuis getroffen. Benieuwe wat je van die mooie kleuren gaat maken.

Ingrid zei

Ik ben blij dat je ze kan gebruiken. Ben benieuwd wat je ermee gaat doen.
Groetjes Ingrid.

Beth zei

Wow. You really made out! I do LOVE the long fabric pieces with the interesting graphics running down the length. Can't wait to see what you do with all your loot!!

Heleen zei

Het was zeker een zalig weekend!Zo hadden we op de terugweg iets meer lucht. Alhoewel we ook weer de nodige stoffen voor Jopies hadden gekregen.Het zijn gave stoffies trouwens. Heb ik helemaal niet gezien. Gelukkig maar want anders....

Anoniem zei

Het was een gezellig weekend, ik heb ervan genoten. En ik blij dat ik je wat beter heb leren kennen. Je bent een toffe meid!