woensdag 6 februari 2013

En het is weer woensdag... / Wednesday again...

Deze week had ik wat minder tijd om me met quilten bezig te houden. Maar ik heb de eerste pagina van het huswifboek bijna af.

Denk alleen het strikje rechtsboven mijn naam even weg.



Verder ben ik de biezen van mijn landschapje aan het tegenzomen maar dat levert niet echt een interessante foto op.

Met mijn naaitafel ben ik nog steeds heel blij! Hopelijk kan ik volgende week weer wat meer laten zien. Ik heb in ieder geval allerlei plannen:

  • twee fibercardachtige werkjes maken voor in twee fotolijstjes die graag gevuld willen worden
  • mijn stadje quilten
  • huswifbladzijde afmaken
  • schelpjes op mijn landschapje borduren
  • ...

Hmmm, dat gaat vast niet allemaal lukken, maar ik hoef me in ieder geval niet te vervelen!

I haven't had much time to work on my projects this week, but I did make some good progress on my oldfashioned crafts pouch.

I have big plans for the coming week. The list is way too long of course but at least I won't get bored!

I'm linking up to

Grab a button

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Dit wordt echt een bijzonder en waardevol boek!

momiji zei

What a lovely pouch! Have fun completing it!